fredag, juni 26, 2009

Sol ute - nu drar jag!

Nu drar jag och Emily iväg och solar, möjligtvis badar också. Är ju en riktig badkruka jag.. Eller, egentligen är det inte så farligt.. Jag menar, i kommer man ju alltid men sen kan det ju ta ett tag. Äsch, badar gör jag när jag känner för det ungefär ;-)

Såhär ser jag ut på "beachen". Det är i försig klippor dit vi ska, men jaja. (Ser för övrigt ut som att jag är gravid på bilden, men det är jag absolut inte.. Den dagen är inte kommen...än!)


Rosa shorts Monki, scarfs från VILA - så enkelt var det!
Den här bikinin har jag under!



Vi hörs sen godingar!

Glöm inte utmaningen i inlägget nedan, tjejer! :-)

2 kommentarer:

http://deniicen.blogg.se sa...

sv;då jag har röda toner funkar inte silverschampo,dessutom är jag nöjd. har fixat det ännu mer nu, bild kommer...tatueringen är ett fyrklöver med taggtråd...vill du se bild?

Madelen sa...

Hej Emelie,

sugen på en fika snart?
KramKram