torsdag, juni 18, 2009

Tredje och sista arbetsdagen - check

Nu är den sista arbetsdagen gjord! Har inte fler inbokade pass nu, men vi får väl se om något dyker upp! Skulle inte tro det, men man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig ;-)
På jobbet idag har jag i princip bara spelat monopol med grabbarna. Så sjukt roligt! Varför spelar man inte det oftare? Jag köpte gator, hotell, agerade bank osv. Det är ju hur roligt som helst. Det ska jag föreslå för mina kära vänninor, monopol-kväll! Taget!

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Gick runt på stan en sväng efter jobbet, köpte vin och Asti till i morgon, hittade en scarfs på VILA som jag kanske ska ha i morgon + ett par fina örhängen därifrån! Min tanke är att min midsommaroutfit ska vara svart med blommig scarfs och grön/turkosa örhängen! Det ser ju inte ut att bli någon sol ändå.. Äsch, vi får väl se! :-)

Sen skjutsade jag ut pappa till landet, åkte hem igen, köpte med mig McDonald's (hur länge sen som helst jag gjorde det) och suttit och tittat på Unga mödrar. Jag är sjukt trött, herregud! Skulle egentligen har fixat mina naglar ikväll, men jag orkar verkligen inte det! Jag gör det i morgon istället, måste sova alldeles snart känner jag. Annars somnar jag här....

Inga kommentarer: