fredag, juni 05, 2009

Färjan 2

OH MY GOD! SER NI PÅ FÄRJAN? Hahahahahaha.. jag dööööööööör!

___________________________________________________________

Update: Haha, så himla kul det var! Det var ett par som skulle gifta sig, på båten liksom..hmm..aja, haha! Och prästen var helt flum. Skitlångt grått hår och skägg, spelade bröllopslåten, ni vet...damdamdada, damdamdada... PÅ TRUMPET! Haha, så jäkla kul! Det lät inte så bra heller. Och så frågade tv-teamet brudgummen efteråt: "Hur känns det nudå? Är du glad?" Och brudgummen svarade: "Det känns jättebra, jag är jätteglad". Så kollade nyblivna frun på honom och han sa då till teamet: "Eller alltså, jag är ju glad i allafall". Haha, som att inte hon skulle vara det eller? Nygift liksom, haha. Hon svarade: - Men självklart är jag också glad!!

Ja ni, människor är för roliga ibland ;-) Ni underhåller mig på fredagskvällen, fortsätt gärna med det!

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det sovdags. Resan från Kalmar gick bra, hade superkul med Chrille som vanligt! I morgon blir det att åka ut till min mosters land för att hälsa på min underbara släkt; moster, mosters man, kusiner, kusinbarn, kusins sambo och hundvalpen Sigge, jättekul ska det bli :-) Kanske tar en sväng med båten in till Arkösund eftersom det är Arkösunds dag i morgon, mysigt!

Vi kanske hörs innan jag drar iväg, vi får se! Annars får ni ha en underbar lördag godingar

Pussar och kramar

3 kommentarer:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Oj oj... man kan ju undra över hur samtalet fortsatte på deras rum sedan;.))

Ang din kommentar hos mig så kan jag bara säga att ja, bloggen är en plats där jag till stor del reflekterar över sorgen. Men jag tror nog att du hittar en hel del andra inlägg också, även om ord som sorg, död osv nämns.

Det är liksom en del av min blogg också, att bryta tabun kring orden och faktiskt kunna använda dem i mer komiska sammanhang.

Sandra sa...

Svar; jaaa suck.. och alltid när man inte kan shoppa så vill man det mer än någonsin!!

DINA sa...

Din profilbild var as söt :) Hur har du lagt "antal besökare" under bilden?

Var med och tävla i min blogg om att bli Veckans Blogg! Allt du behöver skriva är:
- Ditt namn
- Mailadress
- Bloggnes URL

Så enkelt är det! Genom att kommentera med ditt namn, adress och bloggadress deltar du även om nästa Veckans Blogg! =)
Ha det bra! PUSS /Miss D.