söndag, maj 31, 2009

Polkagris? Röd på framsidan - vit på baksidan

Tillbaka från landet, röd som en kräfta. Damn it! Har bränt mitt ansikte, haha. Hatar att bränna sig när man solar, ansiktet blir så himla stelt då. Känner mig som en porslinsdocka i ansiktet, jag måste typ välja ansiktsuttryck för det gör för ont att byta, haha. Det var i allafall helt underbart ute på landet! Vi sjösatte våran lilla båt och jag och min bror tog en båttur till Arkösund och köpte glass och godis, lyx. När vi kom tillbaka så la jag mig och solade i solstolen på altanen/balkongen och låg och pressade. Vilket resulterade i mitt porslinsfejja ;-) Men i morgon ska jag ut dit igen, men då är det baksidan som ska solas kan jag lova. Min svägerska ska även ut dit i morgon med hennes syster och några vänner (tror jag), så jag kanske tar med mig någon jag med, Ida - du var på va? :-)

Jag bjuder på lite bilder från dagen, från Lönö. (ca 3,5mil från Norrköping)

Påväg till Arkösund för att köpa glass


Invigde även min bikini i solen idag, från Lindex (älskar den!)
Jag bjuder även på det som inte försvann efter all julmat....

Här är pojkarna i mitt liv, storebror Martin och pappa Nisse

Att "gassa" på altanen är inte helt fel den 31 maj



Återkommer strax! :-)

9 kommentarer:

Ida sa...

Sv:
Idag har vi typ mest vart ute i solen, det är ju så otroligt härligt väder ute :D
Å det låter verkligen härligt! :)

Tack så mycket, ja det kan man verkligen säga att jag är . Stolt som bara den över min lilla flicka :)

Sandra sa...

Svar: Ja vi hade trevligt igår! super kul faktiskt.
Hihi äh, det gör väl inget, jag såg dig också, ´men var inte säker på om det var du, eftersom du bor i kalmar väl???
Tack så mkt. ja älskar klänningen faktiskt. jätte skön och lite sådär sommrig.. man är ju inte van att gå ut längre, så det är svårt att veta vad man ska sätta på sig. haha.
det är lugnt.. ja har fortf inte en aning om vad jaska köpa. lite panik efterom vi ska fira henne imorgon. haha. det får bli något impuls imorgon. Men även om inte hon får en sån tavla vore det intresant att veta vad det var... kanske till mig själv! =)

hihi va gullig du är. tack så mkt!
Hoppas du haft en super bra dag i solen. smörj med aloe vera. kanon när man bränt sig!

Kramar

Malin sa...

Ser ut som att du haft det skönt idag :)

Näe, vi har inte träffats med bebisarna än men det ska vi nog se till att göra snart :)

Ida sa...

Sv:
Ja det är klart, Inte kan man sitta inne när det är så bra väder! :)
Jadu det var en bra fråga, det dök nog bara upp tror jag :)

Helena sa...

Underbar bikini tjejen!!! Funderar också på att köpa den :)

Emma sa...

Taaack for din grattishalsning :) Yepp, antligen myndig har. Hoppas du mar jattebra! Puss

Ida sa...

Sv:
A tack :)
Nä det är ju inte direkt varje dag man hittar pengar på gatan haha ;D

Malin sa...

tack så mkt! hoppas du får en bra dag..:)

Emelie sa...

Fyfan så underbart :)

Okej, vad gick du för program? Lärarna på Kungsgård är för jävligt dåliga. Fy skam! De på De-geer var mycket bättre :)

Jo, redan imorgon ska det bli sämre :/ Så himla trist!

Okej, vad mysigt :) Trevligt, oh Kalmar är så himla fint o underbart :) Haha, ja det kanske man borde fira litegranna ;)

Jadu, nu börjar ju studentveckan o det blir väl utgång. På onsdag blir det nog Hawaii fest ute i Svärtinge hos en kompis. Annars vet jag inte ;P

Kram Emelie