tisdag, juni 16, 2009

Första arbetsdagen

Första arbetsdagen avklarad! Det gick helt okej... Jag menar, få betalt för att någon pillar i håret och att spela "Vem där?" är ju inte fy skam. Men sen är det ju massa annat jobb som tillkommer. Ansvar, ha koll, bråk och rättvisor och tjurig personal osv. Det är inte lätt kan jag lova!

I morgon är det andra arbetsdagen, vi hörs efter den! Farmor fyller 92 år i morgon också, så dit ska vi efter jobbet. 92 år, herregud! Krut-farmor :-)

Har valt att inte visa barnens ansikte, med all
respekt mot dem och deras föräldrar!




Vi hörs i morgon godingar,
det blev ett kort inlägg idag!

Puss och godnatt

5 kommentarer:

16 år och gravid! sa...

Vi kommer att äta midsommarmat med mammas pojkvän, han dotter (emelieochdotternnellie.blogg.se, han son + hans flickvän. :). Sedan så är inget mer bestämt för tillfället. :). Vad ska du hitta på då? :). KraM!

jessica sa...

sv: haha jasså :) din tid kommer nog också ska du se :). ja vi har både flick och pojknamn, men dom e hemliga haha :P berättar sen när han/hon kommit. ;D kram!

Anna sa...

Enligt lag får du inte visa barnens ansikten och publicera bilder av dem på nätet. Om du vill göra en sån sak är det jätte viktigt att ha föräldrarnas tillstånd. Bara så du vet.

Emelie ♥ sa...

Okej, det var ju bra att höra! Tur att jag inte har gjort det då. Men tror inte någon av de föräldrarna skulle hitta min blogg ändå, men som sagt.. Bra att veta att man inte får det!
Men hade även inte velat visa deras ansikten, dom har ju ingenting med min blogg att göra liksom! :-)

16 år och gravid! sa...

Låter mysigt! :).

GUD, du anar inte! Som jag har längtat efter detta sommarlovet! Så jädrans skönt! :D. Kram!