måndag, juni 01, 2009

1 juni

God morgon!

Idag är det 1 juni och nu är det officiellt att det är sommar! Så jävla härligt att skriva det; Nu är det sommar! Det var ju herregud nyss januari och jag flyttade till Kalmar i snö-ovädret för att plugga. Och nu sitter jag hemma i Norrköping och ska snart åka ut till landet för att sola i bikini.. Ja ni, det är lustigt det där! Det går så förbaskat fort så det är inte klokt, läskigt.
Idag ska jag göra ett försök till, att sola. Men idag ska jag sola baksidan + dom delar som fortfarande är vita sen igår. Jag solade med shorts på mig igår, syns det? Jag brände mig igår, syns det? Jag har skitont på smalbenen....syns det?


Snyggt liksom...haha!


Nej, nu blir det att åka ut och sola. Ida ska med mig!
Och där ute väntar även min svägerska :-)


Vi hörs när jag kommer hem igen, Puss o Kram!

2 kommentarer:

sarah, mamma i augusti. sa...

Sv: Namnen är lite hemliga fortfarande,sen kan man ju inte riktigt veta förrän bebbe kommer ut och man ser om namnet passar eller inte:)

Malin sa...

Stackare som bränt dig, det gör så rackarns ont!

Kudden kommer från Hemtex :)

Kram