måndag, juni 08, 2009

Momma's Boy's

Jag tror att jag har hittat mitt favoritprogram EVER! Nämligen Momma's Boy's. Herregud, det är så jäkla kul! Jag slog över till tv3 av en slump och fastnade direkt! Typiskt att det är en vecka kvar till nästa avsnitt. Men vilka jäkla mammor alltså, någon av dem skulle man ju inte vilja ha som sin svärmor direkt..

Men oh my, sönerna var ju inte fy skam om man säger så. I allafall inte Michael ;-)


Har ni sett programmet Momma's Boy's. I såfall, vad tyckte ni? :-)

1 kommentar:

Hannele - Gravid&Lycklig ♥ sa...

Haha i början så var en mamma rasistiskt hon hade sagt att hennes son skulle inte ha någon svart kvinna utan en vit ;D
HAHA..schysst säger jag bara..men jag tkr att det är programmet är lite töntigt, liksom vem låter sin mamma bestämma vem man ska hålla på med och inte..dom där ju bara pinsamma som man skrattar åt de x)


Kraaam
H