söndag, juni 14, 2009

En dålig dag

Idag är det en dålig dag känns det som! Ingenting går som jag vill.

Det började med att jag raderade min playlist på Spotify. Jag skulle ta bort en låt, inte hela låtlistan. Men klickade fel och allt försvann - poff! Sedan fortsatte det med att jag skulle fixa min blogg.....det gick ju inte så bra - ni ser ju hur den ser ut nu! Och sen är jag hungrig, tänkte att jag skulle vara duktig och fixa pannkakor - Nej, då har vi ingen mjölk! Ringer mamma och ber henne att handla mjölk påvägen hem och det skulle hon göra, men vad ber hon mig att göra då? - Jo, skala potatis! Det finns inget jobbigare och tråkigare! (Självklart skalade jag potatis, måste ju hjälpa till lite här hemma!). Och nu sitter jag här och har ingenting att göra... Ska nog titta på några avsnitt på norska barnmorskorna. Men blä, ingenting känns bra idag! :-(

Vad gör ni idag?

Inga kommentarer: