tisdag, juni 23, 2009

Han tog av sig sin kavaj...

....sparka av sig båda skorna. Och så spotta han ut snuset och sa: Min sköna får jag lov? Hon var vacker, han var stolt. Rak i ryggen som en fura, det var sommar, det var glädje och dom dansade och sjöng. Lalalalalalalalaa..
Jajamänsan, jag har köpt en kavaj. Jag vann den på tradera igår, för endast 58 kr med frakt. Det kallar jag för ett kap! Hade gärna velat haft en mörkblå, men denna var grå. Tror det var ull också, så det är ingen sån där "fin" kavaj. Men den kan nog bli fin ändå. Menar.. 58 kr också. Det är ju knappt en fika ;-)

Vad har Emelie gjort idag då? Inte så jättemycket egentligen. Har träffat Lelle en stund på dagen, vi satt hemma hos hennes mormor och morfar och åt jordgubbar och glass - lyx! Sedan åkte jag in till stan och träffade Emily och hennes mamma där vi gick runt på stan lite. Inhandlade två linnen från Carlings, sommarrea - ett rosa/lila och ett vitt (likadana). Även ett par rosa shorts från Monki. Jag visar senare! Shortsen är mest till för att ha hemma då jag inte vill sätta på mig ett par jeansshorts på morgonen. Nej, mjuka grejer ska det vara på morgonen ;-) Men i morgon kommer jag nog ha dom faktiskt. Då ska nämligen jag, Emily och Ida åka ut till någon sjö för att sola. Det är nog samma färg som min bikini tror jag så det blir ju kanon!

Måste också sätta mig ner och fixa bloggdesignen någon dag. Men det vill man ju inte göra på dagarna när det är sol ute. Och såhär dags så har jag inte så mycket fantasi direkt, tyvärr.. Hm.. Vill verkligen göra min blogg "egen". Har ju tänkt att lägga ut lite ljudklipp på min vackra sångröst, men jag vet inte riktigt om jag har tillräckligt med mod för det... Har jag det?

4 kommentarer:

Emelie sa...

Haha, jo det är så pinsamt o inte svara.. men jag är typ aldrig inne. I alla fall inte nu när det är så fint väder och att jag inte varit hemma i Sverige gör ju inte saken bättre ;)

Nej, vad äckligt :O Jag hade skämts ihjäl om det var jag ;) Men våran bil är jätte knäpp, den kan dö för mamma massa på en dag. Men vi ska snart köpa ny :)


Jag ska skriva in mig efter sommaren, det blir bäst :)

Ja, det var superduper nice nere i Grekland. Ja, vi firade med 6 andra svenskar på hotellet. Kanon kul hade vi, snapsa och sjöng lite låtar :) Haha

Jaha, där ser man :) Jag ska vara på "Snödroppen" ;P Jag ser fram emot det massor, ska bli jätte kul att vara på ett äldre boende :)

Hoppas du är ute och njuter av solen :)) För jag ska snart ner till Viken o sola o bada :) Haha, o så ska en kompis plåtas ;D

Puss Emelie

jessica sa...

sv: yees :D 28 juli är jag beräknat men min mamma och mormor har båda gått över tiden under sina graviditeter så jag tror att jag också kommer göra det :). men gud va man längtar!

Sandra sa...

Svar: nae, älgsjön ligger i krokek =)
Jaa det är jag och jenny, haha, det är 2 år sedan nu..ler*
kram

Emma sa...

Haha jag minns den laten som allas favoritlat i Skarkind. Minns du? :D