måndag, juni 29, 2009

Härlig kväll!

Fikan var jättetrevlig idag! Tyvärr var inte alla med, men i morgon ska vi ses igen, men då över ett glas vin och då kommer nästan alla vara med. Förutom Emma då som är i USA! Efter fikan så gick jag hem och åt, satt en stund vid datorn och bara tog det lugnt!
Runt 20.30 - tiden så kom min vän Emily och hämtade mig, vi tyckte att det var dags för ett kvällsdopp. Vi åkte ut till Gransjönäs (en sjö i Åby, Norrköping) för att ta ett dopp i solnedgången! Emily gick i lite försiktigt medans jag hoppade i, tycker nästan det är bättre att få hela "chocken" samtidigt än att plåga sig i, haha ;-) Men det var faktiskt skönt att bada! Mitt första dopp dessutom, 29 juni. Ja, men det är klart godkänt!

När jag kom hem så tog jag mig två mackor och två koppar te, mycket gott! Köpte ett nytt te igår som hette "Söderköping". Det var massor av olika frukter i det; annanas, mango, aprikos, citron och massa annat. Supergott var det, och endast 20 kr. Så ska det vara!
Till kvällsmaten kollade jag på sista delen av Beck som var på tv, spännande. Gunvald är så jäkla skön, haha. Och han var väldigt ung i detta avsnitt.
En sak som var skitbra i Beckfilmen idag var när Gunvald och två andra poliser sprang igenom ett marknadsstånd för att jaga efter en man. Gunvald tog en annan väg och kom före de två andra männen och sa då en rolig mening:

- Det är ju fan att man får göra allting själv. Shoppa får ni göra en annan dag!

Haha, han är för rolig! Och för att inte tala om snygg. Oj oj! Han ska ju föressten bli pappa igen snart, kul för honom :-)

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan krypa till kojs. I morgon ska jag till Arlanda och hämta Natta och hennes kompis Josefine! Längesen jag träffade Natta nu, så de ska bli kul att få hämta dom i morgon!

Men vi hörs till frukosten vänner,
puss och kram!

4 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Låter som en mysig dag ju :D

Haha..ja han är så jäävla klockren med sina kommentarer alltså haha..och jag håller med dig han är snygg ^^
Jaså? det ska han bli, hur många barn har karln? :P


Nu ska jag sova..ska upp tidigt imorgon, natti :D
Kraam
H

Fru Evelina sa...

Måste säga att din kommentar var bland de finaste jag fått och läst! Tack fina underbara du för dina ord, de värmde verkligen :-D!

Vad skönt det låter med ett kvällsdopp, jag har fortfarande inte badat iår men jag är en riktig fegis också haha...

Många kramar!

Okana - lyckligaste blivande mamma sa...

Hej.
Sv: nej, jag har inte gått på Navestadsskolan. :)
Har inte gått grundskolan här i Sverige.. kom hit när det var dags för gymnasiet.. och för min del blev det De Geer :)
Kram

Malin sa...

Tack, det var gulligt sagt :)

Tatueringen visar jag när den är gjord, jag ska boka tid nu dagarna :) Älskar att tatuera mig!

Kram