onsdag, juni 10, 2009

Hemma och bänkad framför Sverige

Nu är jag hemma från stan, alltså är jag nu bänkad framför tv:n.
Sverige - Malta spelar på Ullevi-stadion i Göteborg ikväll och Sverige leder med 1-0. Underbart! Hade en jättetrevlig dag på stan idag med Helena, Moa och Sanna. Vi satt och fikade/åt i 1,5 timme, gick på stan i två timmar och bara umgicks och pratade. Det är så skönt, även om man inte ses så ofta så är det ändå som vanligt när man ses. Sånt älskar jag! :-) Hade supermysigt tjejer, vi får ses snart igen!

Jag kom inte hem tomhänt från stan.. Med mig hade jag:

En top från H&M (REA), en bikiniöverdel från Åhléns, en oversize tisha från Åhléns (REA), två armband från Sisters (ett till mig och ett till Tilda i studentpresent. Visar i morgon!) en liten champagne som jag också ska ge till Tilda + ett fint gratulationskort! Och slutligen....en shortsdress från H&M! Äntligen :-)

Visar allting i nästa inlägg, nu är det match igen!

HEJA SVERIGE!

Inga kommentarer: