torsdag, juni 04, 2009

Yesterday

Hej! :-)

Hur mår ni idag godingar? Jag mår ganska bra idag. Anledningen till varför jag mår ganska bra är för att jag har fått munsår, åh! Det gör så jäkla ont (!!) Har varit på apoteket och köpt lite grejer till det så jag hoppas att det ger sig så fort som möjligt. Jag kan ju fasen inte visa mig bland folk, haha. Det är säkert! Ser inte klok ut med mitt munsårsplåster. Nåja, nog pratat om det!

Gårkvällen var jättetrevlig! Det är faktiskt skönt att komma ner till Kalmar ibland för att minnas att man faktiskt har kul här nere. Jag mötte upp tjejerna runt 20.30 för en liten middag på Byttan. Jag tog en räkmacka deluxe, den var stor som en...jag vet inte vad! + en päroncider till det, det var jättegott! Lagom mat sådär på kvällen. Efter vi hade suttit där ett tag och tittat på den underbara vackra utsikten (se bild nedan) så begav vi oss till "taket" som det heter. En lokal som ligger högst upp i ett lägenhetshus. Där var några i klassen som man inte hade träffat på länge, underbara klass
Vi var där ett tag och pratade, spelade kort och bara umgicks. Sedan gick vi vidare till O'learys, där var det trevligt men kallt, brrrr... Tack snälla Daniel för att du bjöd på en cider, jag som skulle gå hem precis då. Men vad gör man inte för en cider liksom ;-)
I säng kom jag väl runt kl. 03 och det var det verkligen värt, tack alla godingar!

Idag har jag inte gjort mycket! Tagit det lugnt, sjungit lite, varit på Maxi med Therése och sådär. Nu ska jag fortsätta sjunga lite och samtidigt bjuda på några bilder från igår:

Som sagt, det blev den vita klänningen från VILA. Svarta leggings från Kappahl, nitskärp från Gina, Grå lång kofta från Monki (hade ingen annan med mig), gladiatorsandaler Din Sko, skinnjacka från H&M och en svart väska med nitar (NY! fynd för 50 kr) från Åhléns.

Utsikten när vi satt och åt, underbart fint!

Ett glatt gäng i klassen; Therése från Norröping, Isabel från Stockholm,
Emelie från Gotland, Malin från Småland (?), Jocke från Stockholm,
Benita från Jönköping och sen jag då :-)


Lite mörka bilder från taket, min mobil är inte den bästa i mörkret.
Med på bilderna är bl.a; Daniel, Jens, Sofie och Lotta.
(Västervik, Valdemarsvik, Halmstad och Varberg ;-)


Thank you guys for a lovely evening!

Inga kommentarer: