tisdag, juni 02, 2009

Mysdag

Idag är det den 2 juni och en mysdag. Regnet smattrar utanför och jag sitter och tittar på tv. Har i princip gjort det hela dagen.. Ida K kom förbi en stund förut, det var mysigt med lite sällskap :-) Jag är så otroligt seg idag, usch. Jag behöver verkligen gå och lägga mig skapligt om dagarna och gå upp tidigt så man får ut någonting av dagen. Men det är bara jag som kan ändra på det, det hjälper inte att några i min omgivning tjatar på mig. Men snart ska det hända, jag väntar väl bara på det "perfekta tillfället".

I morgon ska jag i allafall gå upp tidigt, eller det blir väl vid kanske 9. I morgon åker jag nämligen till Kalmar kl 10.35 för att hälsa på tjejerna i klassen- och i korridoren en sista gång innan terminen. Alla åker hem på fredag så jag tänkte vara där i två dagar innan alla åker. I morgon kväll skulle vi tjejerna i klassen visst ut och käka, mysigt!

Men ikväll, då ska jag nog umgås med mina tjejer här hemma i Norrköping. Utan dom är jag ingenting, mina underbaringar
Jag och Ida kanske åker ut till andra Ida för att mysa lite. Äta lite gott och kanske titta på någon bra film när det ändå är regn och rusk ute. Det är mysigt ute i Ida och Mickes hus i Marby!



Men först blir det att äta rester från igår: Klyftpotatis och spett, mums. Sedan blir det att åka klädd - Ja, precis såhär, för att avnjuta en härlig kväll med några utav mina närmsta vänner.

Puss & Kram på er!

3 kommentarer:

Moa Ringdahl sa...

emme! vad kul att du är hemma :D vi måste ses någon dag! puss moa

annika sa...

tack så mycket :)

Sandra sa...

Svar: hihi tack ! =)
Det var jätte gott på manesa. jag åt friterad potatis, fläskfiléspätt, friterade räknor, aioli och burritos samt efterrätt så jag var hyffsat mätt när jag åkte därifrån.

Jag köpte mest kläder från H6m faktiskt. de är fina och även billiga. Men de blir även lite lindex å name it samt polarn och pyret ibland. det ärlite olika.

Hoppas allt är bra med dig.

kramar