onsdag, juni 03, 2009

Färdig för käk!

Det blev den vita! :-)

Hörs sen godingar, pusspuss

5 kommentarer:

Fru Evelina sa...

tack snälla du!!
det är barnmorskorna som gör ultraljud oftast, men även läkare som då kanske är gynekologer? haha jag vet faktiskt inte =)

ha det fint söta du!
kram

Charlotte sa...

Heeej kara du
sorry att det tog tusen ar for mig att skriva tillbaka. Jag pratar BARA svenska med Benji och han kan nu typ 15 svenska ord. JIPPI! Hoppas livet leker for dig.
Kram
C

16 år och ska bli mamma! sa...

Det är faktiskt jättebra, mamma stöttar mig hela tiden och det känns skönt att ha henne i närheten hela tiden. :). Jag vill självklart att mamma ska vara med när jag åker in till förlossningen, men jag vill inte ha henne i rummet när jag ska föda, hahahah. :).

Emelie sa...

Nej, man har ju inte det ;P Vad bra att du gjorde det :) Jag har faktiskt bara hört positivt om den linjen :) Nae, fyfan för allt som heter NATUR!!!!

Men det är ju bra, haha. Ja, jag tror faktiskt att du skulle passa som lärare. Du verkar inte sur på något sätt ;) hihi.

Hur det går med körkortet?! Haha, jag övningskör bara hemma. Har inte skrivit in mig på någon körskola ännu. Men ska göra det snart hoppas jag. Jag vill ha det innan årets slut i alla fall :)
Har du körkort? :)

Nej, men vi känner ett par på Öland. Som vi hyrde stuga av och lärde känna på så sätt. Så vi var över till Kalmar ett par gånger o gick på stan där och var även vid slottet och så där :)Ja, Göteborg är super härlig stad.

Det lät roligt med turismekonomi faktiskt :)

Haha, jo sant. Jag har i alla fall köpt en klänning med gula blommor och en gul blommar o sätta i håret. Kan ta bilder o visa så smånigom ;)

Kulkul :) Jag ska ut imorgon och sen på lördag vankas det Hawaii ;)

Hoppas du har det bra i Kalmar nu :)

Puss Emelie

Anonym sa...

sv; du kanske har rätt. klänningen är ju rätt maffig i sig. jag får se hur jag gör! =)

mja, min sambo är inte så villig på att vara med på internet. helst inte i bara kalsongerna :)