torsdag, juni 04, 2009

....så vad ska jag göra ikväll nudå?

Hemkommen från Netto! Guuuud så gott med lite sött; nappar, colaflaskor, färgglada fiskar.. Mmm.. Men hörrni, lite mat i magen vore ju inte fel. Så nu ska jag pallra mig ut till köket som ligger 20 meter från mitt rum. (Bor i studentkorridor här i Kalmar för er som inte visste det!)
Men efter jag har ätit mat och ätit lite mer colaflaskor (älskar coca-cola godisar) och duschat...vad ska jag göra då? Kom med förslag! Det skulle ju vara kul med en frågestund som alla har på sina bloggar, men vad lär jag få då...typ 3 frågor? Haha!

Men vi gör såhär: Får jag några frågor så kan jag svara på dom, annars så får jag helt enkelt hitta på något annat. Haha! ;-)

Påväg tillbaka från Netto

1 kommentar:

Helena sa...

Vilken maträtt älskar du? :D
Haha, du kan få en till fråga Emme, jag bara garvar.. vad ska dina barn heta? :D

pussss