onsdag, juni 17, 2009

Andra arbetsdagen + kalas

Hej underbaringar! :-)

Idag är jag glaaaaaad! Vet bara inte varför, är bara på bra humör. Men jag är väldigt trött också! Jag sov middag igår i typ 2 timmar så det resulterade i att jag hade lite svårt att somna igår kväll, låg och vände och vred på mig ett bra tag.. Så idag är jag trött, men ska väl försöka att komma i säng tidigt ;-)
Idag har jag jobbat igen. Denna dag gick betydligt mycket bättre än igår, så skönt! Det är så kul när det är bra väder så man kan vara ute; spela fotboll, brännboll, cykla, åka inlines och allt vad barnen gör! Och jag kan tala om att tjejerna AVGUDAR mig, haha! "Emelie, Emelie, Emelie, Emelie!!!" Haha! Dom blev helt galna när jag sa att jag hade pussat Idol/EMD-Danny på kinden, så söta! Det är inte bara därför dom avgudar mig, men det är en liten del i det hela ;-) Dom frågar om jag har pojkvän, om jag har gjort dittan och dattan. Dom vill ha kramar hela tiden och vill leka med mig! Rida på min rygg etc. Dom är i åldrarna 7-8 år! :-)
Jag fick en teckning idag där det stod "Till Emelie, från Anna" på framsidan. När jag öppnade var det ett hjärta ritat och på andra sidan stod det: "Du är snäl". Ja, det stod snäl, inte snäll! Ja ni, ungar är ju för goa ibland! ;-)
Efter jobbet så åkte jag in till stan, köpte ett nagellack till farmor i present. En liten grej sådär bara, ett ljust rött som hon blev jätteglad för! :-) Sen köpte jag även en lång vit t-shirt, behövde verkligen en. Ska visa den sen! Och nu sitter jag här i min säng och ska snart lägga mig i ett långt och skönt bad, sedan tänkte jag visa lite bilder som jag hittade hemma hos min farmor, haha. Bl.a. på mig, min bror och min pappa som liten. Det är så kul att titta på gamla foton, älskar det!

Men innan skumbadet......såhär såg jag ut hos farmor:


Svarta leggings, tubklänning från någon affär i Visby
(barnaffär tror jag), svart blank tröj/jacka från Ida (ska köpa den för 50 kr!)

Puss så länge!

Inga kommentarer: