tisdag, juni 09, 2009

Asos

IKEA - check, Sleipner vs. Huskvarna fotbollsmatch - check. Yes, det är det jag har haft för mig idag! Var en mysig kväll med Lelle, mer sånna här dagar! Förutom en incident som skedde, men det skriver jag om i morgon! En pinsam sådan.. ;-)

Jag sitter och kollar runt lite på shortsdressar på Asos just nu, skulle vilja ha en snygg! Helst i svart, men skulle vara fint med en mönstrad också. Men kolla in den till vänster, jeansskjorta och shorts i samma liksom. Helt gudomligt snygg! Och för att inte tala om den i mitten, uj uj! :-)
I morgon ska jag gå på jakt efter en shortsdress. Sanna sa att det fanns en fin på Åhléns, så dit ska jag ta mig! I morgon blir det även en fika på stan med mina gamla klasskompisar från 9an; Just Sanna, Helena och Moa. Kanske Madde? Det ska bli väldigt mysigt!

Men vi hörs ju till frukosten mina vänner!


Någon som vet var det finns snygga playsuits? I ett rimligt pris :-)

3 kommentarer:

Fru Evelina sa...

vi bodde i linkan i 3, 5 år, fredrik i 4,5 år!
http://www.greatstufftv.com/?s=One+Tree+Hill+S06


kram!

Sandra sa...

Svar: jaa det är helt sjukt så fort det gått, men ändå, det är så mysigt nu när han utvevcklas hela tiden.

älskar playsuites. skit syggt!

Caroline. sa...

Tackar för kommentaren! : ) Lillebror ska nog heta Loke om det passar honom villsäga annars är vi lite lost i namndjungeln...