torsdag, juni 04, 2009

Kom igen...

....vad är detta? En kommentar och den är från en av mina vänner, haha! Men visst, den ska jag självklart svara på Helena!

1. Vilken maträtt älskar du? :D
Jadu.. Jag måste nog säga min bakpotatismos (avancerad grej med stark ost), grillat kött och en smarrig sås. Marinerade vitlöksklyftor till det, mums!

2. Vad ska dina barn heta? :D
Jag kan ju tyvärr inte bestämma helt kanske, har förhoppningsvis en blivande pappa som har någon egen vilja ;-) Men om jag får önska så tycker jag att Vilhelm, Leon, Elian och Milian är fina till pojkar. Flicknamn har jag som favoriter just nu Vira, Julie, Liv/Livia och Leia :-)


Mer frågor någon? Haha..

1 kommentar:

Emelie sa...

Nae, det kan jag förstå. Man hinner väl till stan o vända i princip ;) Haha, jag vet hur det är. Jag har inte alls varit mycket i skolan nu under 1 och 2 på Kungsgård. Jag drabbades av proppar i lungorna och i benet. Och var nära att stryka med för 3 år sen. Så jag mår inte så bra psykiskt :/ Så det blir väl ett par ig :(

Men det är bera :) Det låter kanon att du ska lära ut på ett roligt sätt och att du kan bjuda på dig själv :) Jadu, jag har väl inte tänkt så jätte mycket på det. Men undersköterska eller sjuksköterska skulle vara kul ;) haha.

Ja, jag har praktiserat på Cubus. Det var jätte roligt, trevlig personal o så :) Nu i höstas var jag på Sats, vilket inte alls var så kul :S otrevlig personal och det ända jag typ fick göra var att städa männens omklädningsrum :S Låter kul va? ;) Jag skulle vara där för att jag skulle lära mig hur det var att stå i receptionen. Men icke sa nicke!

Jo, det går jätte bra att köra o så :) Start i backe är väl det ända problemet ;) haha.
Jag har tänkt på Hanssons trafikskola. Jag hade velat gå på Ljura, men tanta ska lägga ner :/
Oh härligt :) kör du mycket bil då rå? ;)

Vi har precis läst en kurs marknadsföring för turism eller något sånt ;P var inte så jätte rolig kurs, men funkade.

Det ska jag göra till helgen ;D

Puss Emelie