måndag, juni 15, 2009

Kvällsmat och fransk manikyr

Nu håller jag på att avnjuta min kvällsmat; 2 löskokta ägg, en kopp te och en rostad macka. Mums! Lelle ringde för en stund sen och frågade om jag ville följa med på en kvällspromenad. Det skulle nog kännas rätt skönt innan man går och lägger sig! Jag älskar verkligen att gå runt strömmen (Motala ström), finns nästan inget finare ställe att gå på. Så nu ska jag äta upp min macka och dricka upp mitt te, ta på mig träningskläder och pallra mig bort till Lelle, så skönt att hon har flyttat in till stan nu!

Innan min kvällsmat tog jag mig an att påbättra min franska manikyr på mina naglar. Det blev bra faktiskt. Men jag kanske får göra det en gång till innan midsommar, det vita slits bort så fort. Men visst blev det bra? :-)

Det är mina egna naglar, det ni ;-)

Dessa 3 nagellack använder jag, funkar utmärkt! :-)




Vi hörs i morgon godingar,
efter min första arbetsdag på detta år!

Puss och Kram

3 kommentarer:

Helena sa...

Sötnos det är jättefint :)

Sandra sa...

Svar: Jaa men precis, tycker det känns bäst så faktiskt.

din midsommar låter ju super mysig. det kommer säkert bli jätte kul.

vi åker till tjällmo till en camping precis vid vattnet. så det blir säkert jätte bra! =)

gud så fina naglar du har!! va duktig du är.

Kram

Sandra sa...

Svar:j haha, jaa du vet inte riktigt vart de ligger. ca 1 h från norrk typ?
haha bra koll man har.