torsdag, juni 25, 2009

En härlig torsdag

Idag har det varit en härlig torsdag! Jag vaknade upp försent dock, men tog cykeln illa kvick till Hanna i Lindö. Där låg vi på hennes altan och solade massor! Sanna kom även efter jobbet och joinade oss, det var supertrevligt. Vi badade i Hannas pool också, måste erkänna att det var premiärdoppet! 29 grader i poolen, inte helt fel alltså :-)

Nu har jag precis varit på bio med pappa, vi såg The Proposal. Det var en bra film, en härlig romantisk komedi. Lättsam och bra, så den var absolut godkänd! Ryan Reynolds är ju en riktig heting för övrigt..... ;-)

Nu ska jag skynda mig bort till Lelle, hon ville käka på Poseidon så jag följer med som ett härligt sällskap!

Bilder kommer sen, puss så länge!

1 kommentar:

Hannele - Mamma till Kevin ♥ sa...

Du är utmanad i min blogg :)

Kraaam
H