söndag, juni 07, 2009

Mys-söndag

Klockan är över halv 2 och jag har inte ens ätit frukost. Men det är skönt ibland, att bara slappa och ta det lugnt! Jag är så grymt trött på att äta samma frukost jämt, usch. Är verkligen sugen på mannagrynsgröt (eller glassgröt som vi sa på dagis) med hallonsylt och mjölk, fy vad gott! Men icke... Blir väl rostade mackor med te och juice som alltid då ;-)

Idag är det mysdag på hög nivå. Igår hade jag Lelle, Ida och Natta här och vi grillade och åt god mat. Lelle sov över här och vi var vakna till, hör och häpna, halv 5 i morse (!) Herregud, haha. Först satt vi vid datorn och lyssnade på musik, sen kollade vi på olika bloggvideosar från olika blggare och sedan låg vi i sängen i 1,5 timma och prata om killar, haha ;-) Så inte konstigt att man är seg idag. Även om man har sovit sina timmar så blir man ju ändå seg eftersom klockan är så mycket, men vadå? Det är ju bara söndag en gång om året tänkte jag säga, men en gång i veckan i allafall ;-)

Idag har jag inte planerat mycket förutom att äta med pappa, bror och min svägerska. Blir väl pizza eller något kan jag tänka mig, men det kan väl vara gott. Var ett tag sen jag åt det nu, det blir nog jättebra!


Vi hörs snart igen, har inte så mycket för mig idag :-)

2 kommentarer:

Michaela sa...

hej hej!! va kul att du läser min blogg:)

ja kan väl inte klaga på joibbet precis egentlige:P,

Du vem har gjort iordning din design på din blogg?
vill verkligen ha en ny header, och så..

kramkram Michaela

Sandra sa...

Svar: Tack så mkt. va gullig du är.
Hoppas du får en mysig söndag.
kram