fredag, juni 05, 2009

Mot Norrköping

Nu har jag gjort i ordning mig, packat och styrt lite. Ska strax gå mot KLS och möta Chrille för att åka hem. (Chrille är min brors bästa kompis som åker lastbil mellan Norrköping - Kalmar, så det är perfekt att åka gratis hem med honom, haha!) Jag ska gå om ca 15 min, så vi hörs väl sen när jag kommer hem antar jag! :-)

Men först måste jag bara skriva en sak. I morse när jag vaknade och tittade i spegeln så hade jag värsta hollywood-looken. Titta håret! Sådär brukar det bli ibland när jag går och lägger mig med blött hår, sedärja ;-)



Men nu ser jag ut såhär;


Svarta leggings från Kappahl, vitt linne Kappahl (mammas), svart lång tröja med
liten mudd från Gina (skönt att ha sitta i, i lastbilen).
Utomhus blir det nog gladiatorsandaler och skinnjacka.


Jag vet....svart igen! Äsch, det är snyggt :-)

Puss & Kram

3 kommentarer:

Kine sa...

hei hei! så koselig kommentar på bloggen min. Hvordan fant du fram til den? :)
Ha en god dag!

Sanna sa...

Jag vet, men jag vill inte skicka efter nån klänning eftersom den inte hinner komma till studenten och dopet..
Jag slutar två på onsdag men efter det kan jag :) Puss

Sarah, mamma i augusti. sa...

det är ca 2 månader kvar tills den tittar ut :P