måndag, juni 08, 2009

Dripp, dropp, dripp dropp.. Vad är det som droppar på mitt paraply?

God eftermiddag godingar!

Vilka mysdagar vi har fått nu, så härligt! För er som inte visste det om mig så älskar jag faktiskt när det regnar, vet inte riktigt varför. Har alltid gillat vatten på något sätt; hav, bada och sådär så det kanske är därför ;-) Självklart vill jag ha sommar precis som ni, men jag tycker det är urmysigt när det regnar ute. I allafall en sån här dag som denna, har ingenting att göra. Alla jobbar eller har bokat in annat, förutom jag. Jag jobbar inte och har inte bokat in en enda sak...

Vad ska jag hitta på? Alternativ som jag kan tänka mig är att:

Baka blåbär- och hallonpaj (har dock inte alla ingridienser och heller inga pengar att köpa..)
Fixa naglarna (har svart nagellack just nu som jag inte haft på länge, vet inte om jag vill byta färg riktigt än, haha)
Ta ett varmt bad och göra en hårinpackning
Hyra film - Twilight kanske. Den har jag ju inte sett...
Läsa bloggar om och om igen eller försöka hitta nya favoriter?
Skulle vara perfekt med en frågestund i detta väder, men sist fick jag 2 frågor, dom från en vän, så det var ju inte så lyckat ;-)

Hjälp mig, vad ska jag göra för något idag?

Utsikten från våran balkong
(Lagergrensgatan, Vasaparken och Södra promenaden)

1 kommentar:

Hannele - Gravid&Lycklig ♥ sa...

Svar:
Haha..ärligt så blandar jag dig ihop med en annan Emelie ;P
Men jag har iaf lagt till dig nu :K
JAg tycker att Benjamin är finast, men min sambo J tyckte att KEvin var finast, så det fick bli Kevin, eftersom jag valde flicknamnet så fick han välja pojknamnet :P haha..

Kraaam
H