måndag, juni 29, 2009

Ny blogg?

God morgon, god middag!

Vaknade ganska så perfekt tid idag, runt halv 11. Låg och drog mig en stund, men gick sedan upp för att dra upp persiennerna. Strålande sol! Det är så härligt.
Jo, vet ni vad? Jag är grymt sugen på att göra en ny blogg... Jag har i försig hört att blogg.se strular rätt mycket, men jag vet inte om jag tycker om blogspot riktigt. Ibland gör jag det och ibland inte. Det som är bra är att det är ganska lätt att ändra designen själv, men å andra sidan kanske någon kan göra jobbet åt en på blogg.se ?

Hmm.. Jag ska fundera lite på saken! Kommer ju definitivt sakna min gamla blogg med alla inlägg och så vidare, men att "börja på ny kula" skulle ändå vara skönt! Börja om på nytt, men ha alla inlägg kvar på den gamla bloggen så man kan kika in där... Jag är en sån person som brukar radera sms och sådär ganska ofta så att man "börjar om" :-) Blogg.se känns bättre och snyggare, med kommentarsfält och hela faderullan. Som sagt, jag ska suga på den karamellen lite.

Nu blir det en kopp te, sedan uppdaterar jag igen! :-)

Inga kommentarer: