tisdag, juni 30, 2009

Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma! Jag åkte som sagt upp till Arlanda förut idag för att hämta Natta och Josefine som har varit i Zakynthos i en vecka. Resan började bra....tills jag kom in till ursäkta, jävla Stockholm! Haha, åååh. Självklart körde jag fel! Skulle köra av mot Stockholm centrum, men fortsatte att följa vägen till Nynäshamn och Huddinge. SMART EMELIE! Jag trodde inte jag skulle behöva åka in i "centrum". Det gör man ju inte heller, men man ska åka den vägen för att sedan komma ut på E4 och mot E20. Det var bara att försöka hitta en väg ut. Svängde av mot Huddinge för jag vet att det ligger rätt så bra till om jag ska åka in till Stockholm C. Innan Huddinge (eller om jag var i Huddinge?) så kom jag till något ställe som hette Örby.. What the ? Det var då jag tänkte: - Vart fan är jag någonstans? Haha.. Men vet ni vad? Jag hittade ut till slut, stannade till på en mack och frågade vilket håll jag skulle åt - och vips så var jag tillbaka på vägen där jag skulle svänga av mot Stockholm C. Underbart! ;-)

Natta och Josefine fick vänta lite, men det var nog inte hela världen. Hemma i Norrköping var vi vid ca 19 igen. Det var ju inte lite kö i Stockholm påvägen hem....det var rusningstrafik! Alla slutar ju runt 16-17 så vi satt väl i kö i 45 min.. Segt! Nej ni, jag trivs bra i Norrköping. Här är inga köer inte, haha!
När jag sen var hemma så svirade jag om till en annan outfit, jag skulle nämligen gå till Trädgår'n och möta tjejerna över en cider! Och därifrån kom jag hem för en halvtimma sen ungefär, det var jättetrevligt. Vardagslyx uppskattas! :-)

Nu sitter jag här och njuter av att vara hemma igen, alltid skönast! Kollar på Seinfeld och sitter och knappar lite vid datorn, ska snart gå och lägga mig. I morgon är det sol och bad som gäller, lovely!

Vi hörs i morgon godingar, ha det så underbart så länge!




Tack för alla besökare idag på min blogg. Ni var hela 40 st ;-)
Men rekordet är ju 72.....Det ni, haha! Pusspuss

2 kommentarer:

Okana - världens lyckligaste blivande mamma sa...

Sv: hehe, tack. alla brukar säga att jag är duktig som lärt mig språket så snabbt. :))
jag har kollat upp om det blir en pojke eller flicka :P så jag tror inte utan jag vet att det är en liten pojke :))
kramar <3

Okana - världens lyckligaste blivande mamma sa...

Sv: jag träffade min pojkvän för 8 år sedan.. så det var långt innan jag kom till Sverige.
Vi bor på Östertull (vid Lidl på Lindövägen)
vi har inte bestämt något namn ännu, det finns så många fina namn.. men vi lär nog se vilket namn som passar vår lilla älskling :))
Kram