måndag, januari 12, 2009

" What the hell is going on? "

Har ni någongång känt att ni bara skulle vilja lägga er ner i sängen och sova några dagar? Det är precis så jag känner nu. Jag vill bara bädda ner mig i sängen med den här låten och sova tills det blir måndag! Nästa måndag börjar studierna för min del, men just nu känns allting bara åt helvete. Ingenting känns kul! Jag orkar inte höra av mig till mina vänner, ingen lust för det alls idag. Jag vill vara ensam, lyssna på musik och bara hoppas att denna vecka ska vara förbi. La mig framför tv:n en stund nyss för att koppla av, men att det var One Three Hill, en av mina två favoritserier så gjorde ju inte det saken bättre. Det är oftast jättesorgliga avsnitt i OTH så jag kände mig inte direkt utvilad när jag hade fällt några tårar!

Energin har försvunnit från mig idag! P.g.a boende och allt annat runt omkring! Har inte lust med någonting. Bara lyssna på musik..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar. jaa det känns faktiskt som en jätte fin sak att göra!
Klippet kommer upp om en stund.

Anonym sa...

Svar: Tack så jätte mkt!!! jaa de var skönt att wilmer och claes stod brevid mig.. så man kunde kolla däråt ibland =)

Alla blev jätte överraskade och tyckte det var dagens höjdpunkt.

Wilmer är van vid att jag sjunger. han älskar när man sjunger, han blir alltid tyst och lugn även om han skriker innan, så tystnar han när man sjunger =) De är gulligt.

va tråkigt med ditt boende. usch. så himla störigt. hoppas de löser sig.