söndag, januari 18, 2009

Första kvällen i Kalmar

Sådär, då var man hemma igen. Jag måste säga att jag är sjukt imponerad av mig själv idag! Jag klarade att gå helt ensam till Sophie och TB, Torbjörn, Tobbe, säg vad ni vill.. eller vad säger du Sophie? ;-) Haha.. Jag kom ända fram till porten alldeles ensam, tog ungefär 10 min att gå. Det är ganska nära. "Upp för en backe och över en bro, ner för en backe och över en ko. Hej hå, över en ko, som fortsatte tugga och glo", nejvars.. Vet inte varför jag fick tankarna på den sången, men.. Men hur som helst, det var jättetrevligt där. Vi såg på P3 Guldgala 2009 och hann även med en halv Wallander. Dit måste jag gå fler gånger ;-)

Nu är jag hemma igen och sitter och lyssnar lite på musik. Tror jag ska cama lite med Natta och Linnéa som sitter hemma hos Natta. Ja, det ska jag! Vem vet.. kanske skriver här igen innan jag somnar, har ju som sagt inte så mycket att hitta på här i mitt krypin. Men det är mysigt som attan :-)

"Nu har jag skaffat eget hushålle", som Lotta på Bråkmakaregatan sa.
"Och här ska jag bo i hela mitt liv." Nja, inte riktigt kanske.. Men en månad :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

tihiii du är så välkommen igen :)