fredag, januari 09, 2009

Anine Bing

Vet ni vem det är? Hanna visste inte vem det var, men hon har varit med lite överallt. Besökt Rix Fm, Vakna med the Voice, Fråga Olle osv. Hon bloggar om sitt liv i Los Angeles där hon numera bor. (Om jag inte har fått fel information). Hur som helst så är jag vän med henne på facebook, fråga mig inte varför. Men jag tycker att hon är sjukt snygg och må hända att hon är en förebild för sitt utseende, i allafall om ni frågar mig!
Kikade på lite videos med henne ikväll, på YouTube. Där hade hon gjort en sminkvideo på en ursnygg sminkning som man kan ha på fest. Svart kajal över ungefär hela ögonlocket - gorgeous! Men på videon var hon ganska brun så jag tog mig i kragen och bestämde mig för att skriva ett meddelande till henne på facebook :-) Skrev något i stil med att hon är ursnygg och tyckte sminkningen hon gjorde var jättefin. Men undrade om man var tvungen att vara lika kanonbrun som hon var..
Efter ca 40 min så svarade hon tillbaka! Jag blev helt chockad, trodde verkligen inte att jag skulle få ett svar tillbaka. Men såhär stod det:
Haha, blev väldigt mallig när jag fick svar tillbaka av henne. "Hej sötnos", hm.. Men det skulle hon nog skriva till vem som helst så där tar jag inte åt mig ett dugg. Men är hon inte snygg? Hon är sjukt snygg och har jävligt cool stil. Diggar hennes stil till max!
Henne skulle jag vilja byta några ord med.. Och liv med för den delen... Bo, blogga och festa med kändisar i LA låter ju inte helt fel. Anine, would you mind changing places with me?

Inga kommentarer: