tisdag, januari 27, 2009

Innan läggdags!

Jag kör 20 "snabba" innan jag går och lägger mig!

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? Ja, väldigt nöjd! Men när jag var liten ville jag heta Elin, Carola eller Ronja (haha)

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? EN MUS! (Läs här) + hamster och katt

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? NEJ! Aldrig i livet! Jag vill ju föda tre barn ;-)

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? Oj, vad svårt. Hm.. Av dom gamla så tycker jag nog Lejonkungen, men annars så tycker jag att Madagaskar och Ice Age är roliga!

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? Ja, det har jag. För det första vill jag klara av tentorna nu i vår, sedan ska jag försöka spara pengar till en utlandsresa :-)

6. Är du allergisk mot något? Nickel

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? Nja, det är inget jag tänker på, att "nu måste jag ha ekologiskt". Men varför inte?

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? Oj, damma tror jag!

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst? Jag spelade fotboll i 10 år, från när jag var 7 tills jag skulle fylla 17! Väldigt roliga år!

10. Tror du att pengar kan köpa lycka? Svarar som Natta: Nej, det tror jag inte men jag tror man blir lyckligare om man har pengar!

11. Står du helst framför eller bakom kameran? Jag fotar gärna mig själv, men annars så står jag nog bakom tror jag. Beror på om det finns alkohol med i bilden ;-)

12. Sjunger du i duschen? Säg någonstans där jag inte sjunger...

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? Nej och har aldrig gjort!

14. Vilken sorts frukt åt du senast? Oj, ingen aning! Det var längesen.. Kiwi kanske?

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? Brunt

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? Med dom man älskar

18. Brukar du handla på kredit? Nej, vågar knappt handla på konto (haha)

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared? Japp, med mamma. 2 gånger tror jag!

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? Zzz....


Godnatt :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar. jaa de ska bli skiit kul. har aldrig direkt blivit fotad sådär.

men i får se. de kostar ju endel, så familjekorten får nog jenny ta.. hehe..

hoppas du sovit gott.

kram