tisdag, januari 13, 2009

Äntligen ett boende!

Jag har fått boende :-) Åh, jag är så glad! Jag tog boendet som jag "egentligen inte ville ha" för jag trodde inte att det fanns toa och dusch där, men det fanns det. Problemet var ju bara att det var inflyttning 16 februari och från början var ju det lite sent eftersom skolan börjar 19 januari. Men nu har jag pratat med Sophie (som jag ska bo hos dom första veckorna) och frågade om jag inte kunde få stanna en vecka till och hon avbröt mig mitt i meningen och sa: Jaaaaaa, men självklart! :-) Så nu känns allting jättebra.

På lördag åker jag, mamma och mitt lilla flyttlass innehållande kläder till Kalmar för att bo vid slottet, hos Sophie. Åh, nu är jag så glad och nyfiken på hur allting kommer bli! Den 16 februari är det här jag kommer bo! Studentboendet Gladan. Visst är det fint? (Mycket finare utvändigt än det andra). Men invändigt vet jag ju dock inte hur det ser ut, men med 19.4 m2 och fransk balkong, som det ser ut att vara (har för mig att det är på våning 2 eller något sånt) så får jag vara jättenöjd! Nu ska det bli jätteroligt!

Så stryk min gamla adress, för här kommer min nya:

Stagneliusgatan 1B
392 34 Kalmar

Kalmar, here I come!
_____________________ Endast 4 dagar kvar! _______________________

4 kommentarer:

Anonym sa...

GUMMAN VAD GLAD JAG BLIR!
Du får gå in o backa ut ett tag men det går nog bra ett tag ska du se. Huvudsaken är ju att du har tak över huvudet.

4 dagar går fort ;)

Kram!

Anonym sa...

skönt att de löste sig:) blev lite ledsen i ögat när jag läste igår:/
pusskram

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Åhhh, jag får lite nostalgi. Jag vet att du inte känner mig, MEN jag har pluggar i Kalmar själv och får så mycket minnen i tankarna när jag ser dig skriva om det där och speciellt nu när du la ut bilden på huset där du ska bo. Jag känner igen mig.

Vart på Norra Vägen skulle du bott? Har nämligen bott där själv. Korridor på nummer 45.

KRAM N