fredag, januari 16, 2009

Irriterad

Åh, nu är jag riktigt jävla irriterad! Mitt msn är ju helt jävla CP på min dator. Det går verkligen inte att logga in och sen så hittar jag inte själva installationen! Och sedan när jag ska ladda hem det lite äldre messenger (för jag tycker det är bättre) står det att jag redan har msn på min dator (!) men vart då? Vart fan är det? Jag söker och söker, letar och letar men hittar det ingenstans! Jag ger upp! Jag MÅSTE ju fan ha msn nu när jag flyttar. Är SJUKT irriterad nu och det som gör mig mer irriterad är att jag måste gå till pappa för att han ska hjälpa mig!

Det är visserligen inte långt, men det är själva grejen. Kan inte han komma hit när jag har så jävla mycket att göra ikväll? Jag ska äta nu, min bror och hans flickvän kommer, jag ska packa som jag inte har börjat med. Åh, så måste jag ut i den här jävla kylan för att lämna datorn hos min pappa i ca 2 timmar. Sedan så måste jag väl hämta den sen igen! Kan ju hämta den i morgon, men jag vill ju blogga. Ska ju berätta en sak som hände mig i morse. ÅH, NU ÄR JAG RIKTIGT JÄVLA IRRITERAD!

Bara så ni vet ;-)

Inga kommentarer: