söndag, januari 18, 2009

Dagen före

Nu är det inte många timmar kvar tills skolan börjar.. Börjar bli lite nervöst nu :-) Men jag är mest nervös över hur jag ska ta mig till skolan. Det är en bit och gå dit och jag känner mig inte manad till det såhär samma dag, så jag tar nog det säkra kortet att åka buss. Uppdaterar information om hur det gick i morgon :-)

Nu såhär efter en dag av en promenad, handling av mat och en god middag så har jag precis färgat ögonbrynen (vilket blev skitbra) och målat naglarna. Är laddad inför i morgon helt enkelt! Tror inte jag hinner lägga in en bild på hur jag ser ut i morgon bitti, men jag kan fota med mobilen och skicka till Myou. Dom rullande bilderna som ni ser till höger :-)
Håll utkik, för i morgon blir det nog ett spännande blogginlägg. Om jag nu hinner blogga.. Har ju hört att det ska bli fest i morgon.. Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. Spännande :-)

Nu blir det att krypa ner i sängen med mina nya satinlakan och läsa Cosmopolitan.
Godnatt mina älsklingar

Inga kommentarer: