torsdag, januari 08, 2009

Vitlök behövs här!

Mitt första mål på dagen, kl 19.20. Den bestod av:
  • Laxfilé
  • Pastasnäckor
  • Marinerade vitlöksklyftor
  • Keso med provencaliska örter och pressad vitlök (gjort själv)
  • Körsbärstomater
  • Röd paprika

Super-duper-gott! Vitlök behövs verkligen, har kännt mig krasslig hela dagen. Tog tempen förut, men visade ingen feber. Ska nog prova igen strax. Nu blir det fortsättning av Vänner!
________________________________________________________________

Vänner är så jäkla bra, haha. Bästa tv-serien som någonsin gjorts! Skrattar lika mycket varje gång. Ross är verkligen bäst! Så himla rolig och töntig!
Det blev i allafall en väldigt god måltid som jag åt förut, men som sagt.. Åt väldigt sent idag! Det blev liksom inte av tidigare. Men nu blir det att ta tempen och sedan hoppa ner i ett varmt skumbad, sedan sätter jag mig nog här igen. Det är roligt att ha en bärbar dator..

Inga kommentarer: