lördag, januari 10, 2009

Cheap Saturday

Nej, självklart heter ju märket Cheap Monday. Köpte 2 toppar och en mössa från det märket igår. Och den ena toppen ska jag ha på mig ikväll då jag, Natta, Lelle och Ida ska gå ut :-) Åh, längtar massor! Det här är ju sista helgen jag kan festa innan jag flyttar, så idag krävde det lite planering till vad jag ska ha på mig! Och yes! Jag kom i mina Cheap Monday jeans, är så jävla glad. Haha! Det är stretch i dom så varje gång jag har försökt ta på mig dom så har jag gett upp för att dom är så trånga att ta på sig. Men nu, bambam.. ska jag ha på mig dom ikväll! :-)

Blir det inte snyggt? Svarta Cheap Monday jeans med en nitskärp i, vit/grå Cheap Monday t-shirt med en snöre man drar åt uppe i halsen och mina "nitskor". Jo, supersnyggt!


Skor från Vagabond

Ni måste ju få se min snygga mössa också, men det tar vi i nästa inlägg ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha men tyvärr var hon inte så bra som jag hade fått för mig =)
rätt stel ändå.

hoppas du får en bra helg.
kram

Anonym sa...

Woho! What a babe good damn!
Här blir det lite mer classy med svarta kostymbyxor vitt o svart linne och ett par high heels. Oh my oh my!
Du får se sen=)
Puss