lördag, januari 31, 2009

Dagens

Humör: Glad idag!
Gjort: Ätit frukost med mamma :-)
Planer: Gå på stan Ida! Kika på lite kläder och sådär, förhoppningsvis hitta någonting som jag kan ha på mig ikväll! Kolla så att allting står rätt till sedan jag åkte ;-)
Ser på: Inte mycket, datorskärmen!
Lyssnar på: Alesha Dixon - The boy does nothing, gud vilken bra låt!
Läser: Bebisannonser i Norrköpings Tidningen :-)
Dricker: Till frukost idag blev det te och juice. Och snart blir det Chailatte, ÅH SÅ JAG HAR LÄNGTAT!
Äter: En rostad macka med baconost.
Bästa: Att jag är hemma i Norrköping med alla mina älsklingar!
Sämsta: Inget? Jag är ju hemma!
Barn: Inte min tur än! Men såg några sötingar i tidningen som sagt. Och en hel del fina barnnamn som man kanske skulle skriva upp..
Väder: Lite trist, men vad fasen.. Jag är ju hemma som sagt! Man kan ju inte få allt? ;-)

Inga kommentarer: