tisdag, januari 06, 2009

"Hej allihopa"

Är rätt trött på den meningen nu, men jag var bara tvungen att ha med den.. Det har blivit en väldigt uttjatad mening sedan ni-vet-vem började med sin tv-dagbok. Kom bara att tänka på det nu.. Vet inte varför jag kom på det såhär på en tisdageftermidag, sitter nämligen hemma hos Natta och ser på Top Model. Dom poserar i en "köttbutik", nästan.. Dom är i ett frysrum där det hänger döda djurkroppar på rad, menar.. köttet liksom. Så ska dom ha på sig köttstycken, t.ex kött som bikiniöverdel osv. Iiuuh, äckligt som fan! Självklart skulle jag klara det om jag var en modell ;-) haha, men äckligt att se hur dom poserar med köttslamsor liksom..

Byter ämne.
Igår kväll var jag bjuden på avskedsfest hemma hos Emma eftersom hon åker till USA på måndag! Jag kom dit lite senare än alla andra eftersom jag var barnvakt på kvällen, men det gjorde ingenting. Bara det att godiset var slut när jag kom :-( Och snacks är ett måste när man, eller i allafall jag, ska dricka alkohol, haha. Jättekul hade vi hos Emma i allafall, det var massa "kändisar" där. Moa, Helena, Sanna, Madde, Nisse, Macke och massa andra som man kände lite halvt.
Vi gick hem ungefär vid 01.00 och sista timmen satt jag och Emma och berättade för alla andra om hur roligt vi hade på Navestad, haha. T.ex att vi klädde ut oss till punkare två dagar i skolan när vi var 14 år (?) Vi hade mycket knäppa saker för oss på den tiden, men roligt var det kan jag lova. Emma, hoppas du får ett underbart år i USA! Kommer tänka på dig massor!

Hur som helst.. När jag gick hem från Emma så fick jag för mig att jag skulle sova hemma hos Natta istället, där även Lelle var. Så jag gick hem och packade en väska med lite saker jag skulle ta med mig. (Helt sjukt att man kan komma ihåg så mycket mera efter en flaska vin än i vanliga fall. Jag hade med mig massor av saker som jag hade tänkt att jag skulle ha med mig, som jag annars säkerligen hade glömt att ta med mig om jag var nykter). Jag tog med min dvd till Natta t.ex, haha. Tung var den, men den skulle jag banne mig ha med mig eftersom vi skulle se på film hos Natta idag. Och har vi använt den? Nej! Haha, äsch.. Vi tre hade roligt i natt i allafall och det är ju huvudsaken. Delade säng gjorde vi med, i Nattas 1.40 säng. Mysigt ;-)

Idag har vi bara tagit det lugnt, Lelle gick hem tidigt men jag och Natta har fixat lite med hennes nya blogg. Älskar att du har gjort en blogg gumman, nu kan vi följa varandras liv ännu mer när jag flyttar

Nej, nu måste jag se vem som åker ut i Top Model.
Later, som Tyra Banks skulle ha sagt ;-)

2 kommentarer:

Emma sa...

Haha ja de var roligt:D Tack för presenterna och jättekul att du kom. Som alltid har vi varandra på msn :) Vi hörs! Kram

Anonym sa...

Svarar:
Tack så mycket :)
Blir så trött på folk och deras ovetande kommentarer och åsikter ibland så man blir ju galen!

Ja snart blir det en bebis här hemma, känns fortfarande riktigt overkligt men spännande!!