söndag, januari 04, 2009

Endast 13 dagar kvar!

Dessa ämnen kommer jag att läsa på Handelshögskolan BBS (Baltic Business School) i Kalmar. Vi får se hur detta går :-) Nedan ser ni min första termin, Företagsekonomi A och Turismvetenskap A. Hur ska detta gå? :-)

Andra året måste jag välja Företagsekonomi B eftersom jag i åk 3 vill åka till USA en termin. Väljer jag Nationalekonomi i åk 2 eller något av de andra ämnena så MÅSTE jag läsa Företagsekonomi B i åk 3 istället och nej, utlandsstudier låter ju roligare ;-) Tänk att få plugga ett halvår i USA, åh vad roligt! Men en termin i taget.. Företagsekonomi A, japp! Det blir min sysselsättning snart!
_____________________ Endast 13 dagar kvar! _______________________

3 kommentarer:

Anonym sa...

då e de snart då:) fått tag på lght än?
hoppas du hade en trevlig nyår i sthlm:)
Kram

Anonym sa...

hehe jaaaa!! Du får faan ta o pallra dig från Kalle till Borre :D Så ska vi festa o vill du festa med Firat som jag tror att du far efter ;) så får du skynda dig. Du lär ju samla + poäng också om du har tränat in några sköna tyska meningar er sint auf deutschland =)
I LOVE YOU

Anonym sa...

Jag tror du kommer få det jättebra i Kalmar. Klickar det med utbildningen så är Kalmar en riktigt bra studentstad (det kan jag intyga). Hoppas allt klickar!

Kram N