söndag, januari 18, 2009

Utsikten

Nu har jag nästan gjort mig helt klar för att gå ut! Vaknade vid lunch idag, kl 12 (hade ställt klockan då), hade ju faktiskt gått upp tidigt + att jag somnade vid kanske.. 02.00 i natt. Så det var väldigt skönt! När jag vaknade var det fortfarande kolsvart i rummet vilket också var väldigt skönt, trodde klockan var typ mitt i natten men icke. Det var bara att gå upp! Drog upp rullgardinen och fick se att det var ungefär samma väder som igår, grått och kallt. Åt lite frukost och tog en varm dusch! :-)

Nu sitter jag och väntar på att deoderanten ska torka, haha. Men har nästan alla kläder på i allafall. Ska dra ett varv med hårblåsen och pudra på mig lite make-up också. Sedan bär det av ut mot Kalmar, here we go! :-)

Den här utsikten möts jag av nu varje morgon! Visst är den fin? I allafall åt ena hållet.. ;-)

Utsikt mot en kyrkogård..


Men också utsikt över Kalmar Slott och Kalmarsund :-)

Inga kommentarer: