lördag, januari 31, 2009

Shopping

Nu är jag precis hemkommen från stan, var där med Ida och Lelle. Jag var knappt sugen på att gå på stan idag, konstigt tycker jag. Men kan bero på att jag svettades som en gris (typ) haha! Var skitvarm redan innan, men sen när man skulle bära på typ 5 påsar så blev det ju inte direkt bättre ;-) Men dom påsarna var det värt att bära på för jag köpte såååååå fina saker idag!
  • En svart långärmad lite längre tröja från Gina, jättefin och skön. Perfekt att ha i skolan!
  • Sedan köpte jag världens-finaste-väska-jag-någonsin-har-sett-väska :-D Nu lät det lite konstigt kanske, men så himla fin. Helt perfekt! Ni ska få se sen, för den ska jag ha på mig ikväll!
  • Sedan köpte jag en lång grå polotröja/klänning på rea från VILA, jättefint till leggings, skinnjacka och converse.
  • Och slutligen en mörkblå t-shirt från Monki som jag också ska ha ikväll!

Fan vad snygg jag kommer bli ikväll ;-)
Ska försöka visa en outfit-bild lite senare. Ni måste ju se mina fina kläder! :-)

Inga kommentarer: