onsdag, januari 14, 2009

Dagens

Humör: Är normalt glad idag, men är lite nervös inför "avskedet" med mina små barn. Som ni vet så har jag ju varit barnvakt åt 3 barn i över ett år. Idag är det sista gången..
Gjort: Gått upp i stort sett, druckit lite te.
Planer: Gå till Friskis och fixa lite med mitt presentkort, klippa luggen hos Kim, köpa mjölk åt farmor (isn't that sweet?), köpa blomma till familjen Lundin, fixa med ett kort som dom ska få och sen åka ut och vara barnvakt. Hur ska jag få ihop all den tid till kl 16? Hm...
Ser på: Datorskärmen!
Lyssnar på: Taylor Swift - Teardrops in my guitar
Läser: Ingenting för tillfället!
Dricker: Till frukost idag blev det te och juice som vanligt, ska hälla i mig juicen nu som jag ännu inte har rört.
Äter: Inte ätit någonting, men någonting idag blir det väl..
Bästa: Att solen skiner :-)
Sämsta: Förkyld, blä!
Barn: Inte min tur än, men jag får klappa lite på Kims mage ;-)
Väder: SOLSKEN!

Inga kommentarer: