fredag, januari 16, 2009

Världens bästa vänner!

Jag hade världens bästa tjejer hemma hos mig ikväll. Eftersom att jag ska flytta tidigt på lördag morgon så har vi inte mycket tid att ses nu innan jag åker. I morgon blir det olika ärenden på stan och sedan ska jag och mamma ha myskväll med god mat och Let's Dance. Så ikväll så var Natta, Ida, Linnéa, Johanna och Sissel hemma hos mig! Vi drack te och satt och pratade i 3 timmar, det är så himla mysigt att kunna göra det.

När jag sedan skulle gå och lägga mig så gjorde jag i ordning sängen lite, fixade lakanen och puffade till kuddarna och sådär.. Då kände jag någonting i kudden. Då tänkte jag direkt på att mamma hade gjort någonting eller så, men nej.. Jag tittade var det var som låg i och det var ett kuvert där det stog "Emelie" på och 5 hjärtan ritade med guldpenna. 3 hjärtan på framsidan och 2 på baksidan.

Öppnade kuvertet och hittade ett jättefint kort där det stod följande:

Här gick det inte att lägga i någon bild, men det stod:

Lova att ringa om det är något! Jag vill alltid vara din vän!
Jag älskar dig så!! Och är så glad att vi idag står varandra nära.
<===== Bamsekram =====>
(Det var ritat två utsträckta armar)


Tack min älskade Ida! Du är underbar
Har jag sagt att jag har världens bästa vänner?

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar; åh tack så jätte mkt =)


åh va fin present. äkta vänskap det!