torsdag, januari 22, 2009

I'm alive

Jaaaaaa, jag lever! :-) Haha.. Ida K ringde mig häromdagen och frågade om hade dött eller något, eftersom jag inte har uppdaterat bloggen sedan i måndags. Men sanningen är att jag faktiskt inte har haft tid. Har knappt varit hemma någonting känns det som, men nu hade jag lite tid över ;-)
Veckan har varit jättebra hittills. Mycket nya kontakter och människor, mycket festande (är inte slut på det än) och sådär. Har haft fullt upp! Jag har också tagit många bilder under dagarna som gått, men orkar/hinner inte lägga upp dom nu. Gör antagligen det på söndag. Då blir det nog ett detaljerat inlägg om hur varje dag har varit!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Det har varit lugnt ikväll, men i morgon ska jag nog upp rätt skapligt. Ta en runda på stan innan föreläsningen som börjar kl. 12. Så känner jag mig själv rätt så måste jag nog gå upp vid ca 9. Emelie är ju inte den mest morgonpigga personen om man säger så.. Därför jag känner att jag måste sova nu, måste ju passa på när man kan liksom ;-)
I morgon är det finsittning som gäller! Klänning och pumps och hela köret :-) Ska bli sjukt roligt! Det är då vi "nollor" blir ettor. Då blir det fest som in i.....
Ne, sovdags som sagt. Bjuder på en bild på hur jag såg ut på första sittningen i måndags. Första dagen då vi hade Sillagille på Kåren. Dom lila banden (som är färgen för Kalmar ESS, ekonomerna) måste vi ha på oss eftersom vi är nollor :-)

Oerhört söt i mitt lila band, håller ni inte med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo ja, håller me, riktigt söt;)

Anonym sa...

Svar: hihi jaaa den är jätte fin.. det är så svårt..

vi mår bra. hur mår du själv??
Trivs du bra i kalmar?

Anonym sa...

Håller med. Man hinner knapt andas i det här tempot, men kul är det!

Kram