fredag, januari 09, 2009

Fredag och Let's Dance

Inte förrän i år har har jag börjat tycka att Let's Dance ska bli roligt att titta på. Och ni kan ju gissa varför jag tycker det just i år, jo för att Isabella Löwengrip självklart är med. Då måste man bara titta, vare sig man tycker om henne eller inte! Hon verkar ha tränat som en idiot dessa veckor och jag längtar faktiskt till att få se henne dansa sin Cha-Cha med Jonathan Näslund. Hon har ju sagt att "Nu kommer Sverige få se min rumpa".. och det lär vi ju märka.. Den har jag i försig redan sett. Hon la väl ut en rumpbild i somras på hennes nya trosor hon köpte? Sånna där tant-trosor vet ni.. Eller är jag helt ute och cyklar?
Någon mer som ska bli kul att få se i Let's Dance är Hasse Aro, jag gillar honom skarpt! Han ser så snäll ut. Så vi får väl se hur det går för dom ikväll. Jag hejar nog i allafall på Isabella och Jonathan!

Nu ska jag bege mig ut till Marby för att mysa, laga mat och se på Let's Dance med Ida och Micke. Det blir bakpotatis-mos med stark västerbotten ost, kyckling och sallad. Mums!
Ha en jättetrevlig kväll. Ska ni se på Let's Dance föressten?

(Bild lånad från Isabella Löwengrip)

Heja heja!

Inga kommentarer: