måndag, januari 26, 2009

Bilder

Här lägger jag upp lite bilder från veckan som gått.
Kalmar 19 - 25 januari 2009.

Måndag 19 januari: Sofie från Halmstad (går i min klass) och jag

Såhär såg min rygg ut efter första sittningen. Vet ej varför egentligen, haha!
Gubbe, av: ?
Screw it, av: Sofie
Class of 2012!, av: Therése
ESS (!!!!), av: ?
HUMANUS, av: Någon humanist (?) alltså typ sjuksköterska/socionom

Sen bad jag någon stryka över det ;-)

Strike a pose baby! (Inne på damernas)

Några av generalerna och styrelsen av Kalmas ESS.
Fr. vänster Melanie, "Sociala Fredrik" och Björn

Min dricka på första sittningen.
En cider (eller 2?) och en shot, allt gratis!

En tävling under kvällen.. Vi skulle skriva en kärleksdikt till toastarna.
Jag kom på denna! Är jag inte bäst så säg ;-)

Söndag 18 januari: Ett mysigt träd precis där jag bor.
I bakgrunden skymtar ett uteställe som har uteservering på sommaren.
Byttan heter det!

Slottsparken där jag bor!

Slottet, också där jag bor :-)
(Suddig bild, jag vet!)

Busstationen i Kalmar, precis vid mig!
HIT KOMMER NI KOMMA ÄLSKLINGAR! :-)

Onsdag 21 januari: Caps-kväll på Ejdern.
Ska förklara hur det går till, usch! :-P

Fler tävlingar på Ejdern. Danstävling!
Här har vi domarna. Dom skulle vara som Let's Dance-domarna!
Sociala Fredrik lät som en skånsk Tony Irwing.

Här dansar några i min klass. (Ej dom i lila)
Vi fick endast 5 min på oss att göra dessa danser, så.. aa..
Gissa hur dom såg ut ;-)

Poser på toan, självklart!

Sociala Fredrik, igen!

Fredag 23 januari: Innan finsittningen på Kåren!


Nej, nu måste jag göra lite nytta känner jag!
Ska åka och fika vid 18.30 med några tjejer från klassen.
Det kommer fler bilder, men dom andra är på Therése kamera.
Hoppas bilderna var något att ha :-)

Kommentera gärna!

Pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

emelie!! Fan visste inte att du pluggar osånt!
Gud va kul att jag hitta din blogg.
Hoppas du har det underbart i kalmar.
Puss och kram daniela

Anonym sa...

Svar: jaha va kul. när ska du dit då?

nae det är med en kompis ja ska ta bilder, men ska höra lite imorgon om de kanske tar familjebilder med. vore kul att ta några fina bilder på oss 3 tillsammans.. fast iof, min syster skulle också kunna göra det..

kram

Anonym sa...

låter som om du har det alla tiders, ska bli så kul att träffas på fredag o få höra allt! det är ju caps jag har försökt lära er ett antal gånger, visst är det kul! puss sissel