fredag, januari 16, 2009

ModelHouse

Eller vad fan, jag berättar nu istället.. Vill inte att Natta ska hinna före och skriva det, haha! Jag sökte ett jobb för längesen, på modellagenturen ModelHouse. Jag har för mig att dom sökte någon som skulle sitta i "receptionen" eller något sånt, vara deras ansikte utåt liksom. Och har för mig att samtidigt som man sökte så var man också med i någon sorts tävling där man kunde vinna någon plåtning eller något sånt. Och gissa?

ModelHouse ringde mig idag och sa att jag hade vunnit en plåtning! Åh, jag blev så jäkla glad. Jag har alltid velat ta sånna där proffsiga bilder. Men det bästa av allt.. Jag fick ta med 2-3 personer! Så nu är det jag, Natta, Linnéa och Ida som plåtar oss på ModelHouse (nyöppnat i Norrköping) lördagen den 28 februari kl. 17. Vi ska komma osminkade och ha med oss 2 ombyten! Åh, det ska bli så jäkla roligt! Har alltid velat göra detta och nu är det äntligen min tur. Snacka om att det ska bli grymma bilder! Åh, så kul! Min dag började i allafall bra idag, hehe :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag vann samma sak, men har inte varit där än. Tänkte bara fråga.. betalade dina kompisar något för bilderna? och hur mycekt i så fall?
Dom sa nämligen till mig att det skulle kosta för kompisarna om jag ville ta med några.
mvh Ida

Anonym sa...

gör det inte, gå inte dit, det är inte gratis. jag gick dit och vart lurad, läs bara nt idag.
http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=4821173