onsdag, maj 06, 2009

Tidsfördriv innan min sömn

Nu har ni hela natten på er att läsa mina svar, haha. Nej, men jag gör det också för min egen skull. Det är kul att blicka tillbaka och se vad man har svarat på olika frågor.

Jag utmanar även Nathalie, Hanna och Helena att göra detta ;-)

Om mig

1. Hur lång är du? Tror jag är ungefär 168 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? En underbar mamma, sambo, vän och syster!
3. Vad jobbar du med? Jag jobbar inte, jag är numera student i Kalmar (men kanske inte så länge till...?)
4. Har du långt hår? Njae, det skulle jag väl inte säga. Men det tar sig :-)
5. Vilken hårfärg har du? Just nu är den väl lite guldblond, men är ju född som rödhårig.
6. Sminkar du dig? Ja, oftast. Känner mig mycket fräschare då!
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ljusblå och vita
8. Har du kysst någon idag? Nej!


Min familj

1. Bor dina föräldrar ihop? Nej!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Självklart är dom lika bra båda två, på olika sätt!
3. Hur många syskon har du? En storebror som är 27 (6 år äldre än mig).
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Mm, vi hörs sen då. Puss, hejdå".
5. Hur många ställen har du bott på? Det här är mitt fjärde. Och då helt ensam ;-)
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är lika snälla!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, hmm.. Vi åt ju tillsammans hemma hos mamma sist jag var hemma. Men hitta på något bara han och jag vet jag inte när vi gjorde sist. (Usch, vad hemskt!)


Kompisar

1. När var du senast med nån kompis? Måndags.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, hm. Natta kanske?
3. Har du kysst nån kompis? Ja, det har jag. Flera utav dom! Vänskapskyss ;-)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej!
5.Vem har du varit kompis med längst? Emily och Ida
6. Vem känner dig bäst? Tror Natta gör det faktiskt :-)
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Hata är ett väldigt starkt ord, så njae.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ja, ibland faktiskt! (Natta, du vet vad jag menar.. Haha!). Vi har en "vän" som har en tendens att bjuda in sig själv väldigt ofta..


Vågar du...

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, om det nu skulle behövas någongång..
2. Klä dig annorlunda? Hur annorlunda? Går ju inte ut i träskor och cykelbyxor direkt ;-)
3. Vara dig själv? Självklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Njae.. Jag gör det helst inte! (Töntig, jag vet!)
5. Pierca dig? Ja!
6. Ha sex på offentlig plats? Jadå!
7. Vara omogen? När blir man mogen? ;-)
8. Äta småkryp? Där går gränsen...


Diverse frågor

1. Vem ringde du senast?
Linnéa
2. När tuggade du tuggummi senast? Det var väl några dagar sen..
3. När var du på semester senast? Hmm.. Maj förra året, då Turkiet!
4. Vilken färg är det på din tandborste? Ljusgrön
5. Är ditt hår tråkigt? Nej, det tycker jag inte!
6. Vem såg dig naken senast? Linnéa, haha!
7. Hur ofta duschar du? Så fort jag känner mig ofräsh, men det blir väl typ varje dag!
8. När ska du gå och lägga dig ikväll? Inatt (?) när som helst, somnar snart..



Puh, vilken tid det tog. Men nu är det verkligen dags att sova, skola i morgon!

Sov så gott, puss och kram

2 kommentarer:

Helena sa...

OKAAAAY. DONE!

Hanna sa...

Jag antog utmaningen och nu har jag svarat =)