onsdag, maj 06, 2009

Sex och samlevnad?

Nu är bilden väldigt liten, så jag vet inte om ni ser. Men jag sökte på min blogg på bloglovin'...

"Emelie's blogg: Livsstil > Sex och samlevnad"

WHAT? När skrev jag om sex och samlevnad i min blogg senast? Nej ni, så roligt ska vi inte ha det. Det har jag aldrig gjort, haha. Så vad är detta? Kan man ändra detta eller hur funkar det?
("Emelie's blogg" ska också ändras inom en snar framtid!)



Bry er inte om att det står "1 prenumeranter". Det ökar snart ska ni se ;-)

1 kommentar:

Rita sa...

Nu när man kommenterar så dyker det ju upp en ruta, så har det inte varit på någon annan blogg jag kommenterat hos tror jag :) Sen står det såhär under rutan man skriver i: "Du kan använda vissa HTML-taggar" och exempel på vilka. Det tycker jag också var bra. Haha, men allt var "coolt" när man kommenterar på din blogg! :P
Tack så mycket, både till att min blogg är härlig och till gratulationen :)
Kram, ha en mysig kväll!