måndag, maj 11, 2009

Måndag

Hej!

Dagen igår blev väldigt passiv. Hanna och jag stack ner till stan en sväng och kikade i affärer samt tog en fika på Café Nilsson i Baronens köpcentrum. Vi skulle sen gå ner till slottet för att ta några fina bilder med hennes systemkamera.. Vi tog lite bilder när vi fikade och sådär, men vad tror ni händer sen? Batteriet dör självklart! FAN alltså, så irriterande (!!) Jag fick ta några bilder med min mobilkamera istället, jippie! Men men.. Nu har Hanna en anledning till att besöka mig en gång till, haha.
Efter att Hanna tagit tåget tillbaka till Borås så avslutades min kväll med en film tillsammans med Michaela och Johanna. Vi såg What happens in Vegas, den är så himla bra alltså. Vet inte hur mycket jag kan skratta åt den filmen för jag älskar verkligen Ashton Kutcher. Har säkert sett filmen 5 ggr och mer blir det kan jag lova :-)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag ska snart ge mig på att steka omelett. Hör och häpna, det är någonting som jag aldrig har gjort. Jag vet, jag skäms! Men nu ska det bli av.. Tänkte hitta på en egen: Omelett med bacon, körsbärstomater och riven ost. Låter inte helt fel va? Om jag lyckas så tänker jag banne mig lägga ut receptet, haha.

(Senare idag kommer jag lägga ut två blogginlägg där jag tänker skriva av mig lite på...).


Men här kommer först lite bilder från igår:

Jag på Café Nilsson

Kalmar är väldigt fint faktiskt!


Som sagt, vi hörs snart igen!
P & K

2 kommentarer:

Sandra sa...

Svar: Tack! de är från Gina. 199 kr. värsta fyndet!!
Kram.

föresten, va fin bloggen blivit! =)

Helena sa...

Jättefin t-shirt!! :) Var har du köpt den? Puss och kram gullet