lördag, maj 30, 2009

Resultatet

Dagen idag har varit väldigt lugn, precis som jag trodde den skulle vara. Jag fixade massor i mitt rum med nya "garderobshutchen" och min nya klädstång som jag är jättenöjd över! Natta kom över och hjälpte mig skruva ihop den (tack gumman!). Annars skulle det fasen tagit skitlång tid att montera den där, ursäkta skiten :-P Men till slut gick det, det tog ändå inte så lång tid som jag trodde det skulle göra. Som tur är jag ju en tjej med tålamod, haha!

Efter allt rensande, pysslande m.m. så träffade jag Lelle (Linnéa). Hon är fortfarande här och vi ska snart hoppa i säng! Vi har pratat massor, ätit godis och druckit lite cider. Härligt :-) Men nu är det dags för att ta en snabbdusch för att sedan invänta morgondagen. Vet inte riktigt vad som händer då, men sola ska jag väl banne mig göra i allafall! Så vi hörs i morgon alla underbaringar!

Men först.... Hur tyckte ni det blev i mitt rum?


Ni skulle sett hur det såg ut innan, haha!

Jag tyckte det gjorde sig jättebra i det hörnet :-)

Såhär ser det ut från dörren!



Nu är ju det här rummet som jag har hos mamma, där jag bodde förut.
Som jag kommer bo i nu i sommar... Det i Kalmar såg inte ut såhär alls, men
jag kan ju erkänna att det här rummet är ju mycket finare! Mamma har smak :-)
Okej, kanske har hjälpt till lite med inredningen då....lite.

Godnatt godingar

6 kommentarer:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Åh, vad fint det blev! Vilken drömsovrum!:.))

Ida sa...

Sv:
Ja jag tycker också det :)
Jo det blir nog mest att ta det lugnt i helgen tror jag.

Okej, men det låter härligt :)

Sandra sa...

Svar: Tack, va söt du är!

Hoppas du får en super helg.
va fint du bor!

kram

Emelie sa...

Vilket fint rum du har :) Den blev jätte bra ju :) Haha, jo jag förstår vad du menar, instruktionsboken är inte den lättaste ;)

Jag går andra året nu, på Kungsgård. Handel/turism. Började på De-geer först, samhäll-ekonomi. Men var icke något för mig ;) så sökte om, känns lite segt när alla ens kompisar tar studenten nu ;P

Jaha, där ser man :) roligt roligt :)

Jag gjorde ingenting igår, var bara hemma hos min pojkvän o slappade medans han var ute ;P

Ha det fint :)

Ida sa...

Fint rum ju! :)

Sara sa...

Men guuud vilket fint och välstädat rum! Superordnat med klädförvaringen också. Jag önskar jag var som du när det gäller den punkten...

Välkommen till min blogg om livet som läkarstudent i Stockholm och ung mamma till en liten busflicka på ett år! http://mylifemyemotion.blogspot.com