fredag, maj 08, 2009

Ingen TGIF känsla

Jag läser på mångas bloggar idag: TGIF! - To Great It's Friday.

Här känner jag inte den känslan kan jag lova, det är mer: DIAF - Damn, It's Already Friday.
Menar.. eftersom jag har omtentan i morgon. REDAN! Åh, plugga plugga plugga nu! Skulle vara så jävla skönt att klara denna också, men har verkligen ingen motivation alls. Och sen har man ju ingen aning om vad som kommer på tentan. "Men läs och plugga på anteckningarna", säger alla. Ja, visst.. 100 sidor typ, men det är lugnt. Då kommer jag säkert kunna alla frågor....?

Negativa Emelie är i farten..
Usch, får försöka ändra på det. Idag är det ju ändå fredag som sagt.. Det innebär god mat (?), gott sällskap ikväll och möjligtvis godis. Det är ju i allafall inte helt fel. Men nu måste jag verkligen sätta igång!

Vi hörs vid någon rast eller så, måste ju ta ett break ibland så att säga.

Puss och kram

Inga kommentarer: